Contacteer ons: [email protected]
  • Taal
  • Verzenden

    Verzendkosten

    Voor verzendingen hanteren we volgende tarieven afhankelijk van de gekozen optie. Gratis verzending vanaf € 50,00 naar België en Nederland.

        Tot 30 euro Vanaf 30 euro Vanaf 50 euro
    België Thuislevering € 4,90 € 3,90 Gratis
      Afhaalpunt € 3,90 € 2,90 Gratis
    Nederland Thuislevering € 5,90 € 5,90 Gratis
      Afhaalpunt € 4,90 € 3,90 Gratis
    Frankrijk Thuislevering € 10,00 € 10,00 € 5,00
      Afhaalpunt € 9,00 € 9,00 € 5,00
    Luxemburg Thuislevering € 10,00 € 10,00 € 5,00
      Afhaalpunt € 9,00 € 9,00 € 5,00

     

    Veelgestelde vragen

    Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Een bestelling wordt, zodra de betaling bij ons binnen is, zo snel mogelijk verstuurd. Een bestelling die op een werkdag voor 16.00 uur besteld en betaald is via Bancontact, kredietkaart of PayPal, kan dezelfde dag nog worden verstuurd. De status van je bestelling kun je in je account volgen. Zodra wij je bestelling versturen, krijg je via e-mail bericht hierover. In deze e-mail staan ook de traceergegevens van de bezorger, hiermee kun je het pakket volgen.

    Hoe kan ik mijn pakket traceren?
    Zodra de zending in ontvangst is genomen door de bezorger ontvang je per e-mail je track en trace. 

    Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen.
    Het kan gebeuren dat de verzendbevestiging in je ongewenste mailbox terecht komt. Kijk eerst of de mail daarin terecht is gekomen. Als je een account hebt, kun je in je account naar je bestelling gaan en daar op "bestelling volgen" klikken. Mocht dat niet de gewenste informatie opleveren, dan kun je contact opnemen met [email protected]

    Mijn pakket is verzonden, maar het is er nog niet. Wat nu?
    Meestal worden pakketten de eerste bezorgdag na verzending afgeleverd. In sommige gevallen is het later. Op de dag van verzending sturen wij een email met de track en trace gegevens. Mocht dat niet de gewenste informatie opleveren, dan kun je contact opnemen met [email protected]

    Wat als ik niet de hele dag thuis ben?
    Wanneer je niet zeker weet of je thuis bent op de bezorgdag, kun je een alternatief adres opgeven, bijvoorbeeld je werkadres, familie die in de buurt wonen o.i.d. Dit kan je ingeven onder afleveradres in het afrekenproces. Indien je onverwacht niet thuis bent, zal de bezorger het pakket meenemen naar een afhaalpunt in uw buurt.

    Kan ik mijn pakket ook afhalen?
    Ja, dat is mogelijk. Indien je hiervoor kiest zullen we je hierna een mail sturen om een moment af te spreken om jouw bestelling af te halen. 

    Je krijgt je pakketje via:

    Betalen doe je met: